Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Online informace pro lékárny



PŘEDSTAVUJEME ZNAČKU DOPPELHERZ



Logo německých produktů značky Doppelherz představuje sílu dvou srdcí. Deklaruje dvojnásobek užitku pro své uživatele - zdraví a celkovou životní pohodu. Doppelherz totiž nabízí řadu vysoce kvalitních vitaminů, minerálů, bylinných extraktů a speciálních živin pro aktivní a zdravý životní styl. Historii značky Doppelherz začal psát v Hamburku v roce 1897 lékárník Alfred Queisser, zakladatel rodinné společnosti Queisser Pharma. Druhý kořen dnešní společnosti Queisser Pharma zapustil lékárník Josef Peter Hennes z německého Essenu. Ten v roce 1919 vyvinul původní recepturu dnešního Doppelherz® Tonic z bylin a dalších přírodních složek. 

 

Brzy se výrazný symbol značky zobrazující dvě srdce stal ztělesněním vitality, zdraví a pohody nejen pro Němce, ale pro miliony lidí po celém světě. Produktové portfolio se od vývoje Doppelherz® Tonic, před více než 100 lety, mnohonásobně rozrostlo a výrobky překročily hranici Německa. Po roce 1996 se těžiště exportní aktivity přesunulo do východní Evropy. 

STOLETÁ TRADICE ORIGINÁLNÍCH RECEPTUR SLAVÍ ÚSPĚCH V MODERNÍM SVĚTĚ

Rodinná farmaceutická společnost Queisser Pharma se sídlem v Německu, s více než 100letou tradicí, vyvíjí, vyrábí a prodává dál zdravotnické prostředky a produkty pro každodenní podporu zdraví celé rodiny. Od 70. let 20. století patří společnost do holdingu HGDF, tradiční rodinné firmy z Flensburgu v Německu. Nabízí přírodní produkty vyráběné dle originálních domácích receptur, které jsou bez lepku a bez laktózy, jak si žádá moderní farmaceutický trh. Jsou určeny také pro vegetariány a vegany. Produkty jsou opatřeny ochrannou známkou V-label, kterou uděluje jednotná Evropská vegetariánská unie, čímž deklaruje, že výrobky neobsahují žádné složky živočišného původu.

Do svých přípravků, zdravotnických prostředků a doplňků stravy používá společnost pouze certifikované, vysoce kvalitní suroviny. Na tradiční a oblíbený Doppelherz® Tonic, který byl v roce 1921 poprvé registrován jako ochranná známka, navázaly přípravky pro podporu imunitního systému, pro boj s únavou a vyčerpáním, pro udržení zdravé pokožky a vlasů nebo pro posílení kardiovaskulárního systému. 

......

93 % všech Němců zná přípravek Doppelherz® Tonic a 74 % ví, že je to tonikum, které slouží k prevenci oběhových potíží. V mnoha domácnostech se tonika Doppelherz stala pravidelným společníkem podporujícím dobré zdraví v každé fázi života.

......

Značka Doppelherz už není jen synonymem slavného tonika. S mottem „vše, po čem vaše srdce touží", vkládá Doppelherz veškeré know-how do vývoje nových produktů. Kromě tonika bez alkoholu a cukru (Vital Tonikum N) se Doppelherz vypracovala na jednu z předních značek v produktech na bázi česneku, ženšenu, vitaminů a minerálů a také přípravků s omega-3 mastnými kyselinami. Produkty Doppelherz podporují zdravý a aktivní životní styl v každém věku a patří k nejprodávanějším doplňkům stravy v Německu. V roce 2021 obdržel Doppelherz prestižní ocenění BEST BRANDS TopTen v kategorii Health & Well-Being. Toto ocenění kromě úspěchu na trhu zohledňuje i oblíbenost značky mezi jejími zákazníky. 

 

Obliba tonika rychle rostla v 50. letech 20. stol. díky intenzivním reklamním kampaním. Výrazný symbol značky zobrazující dvě srdce se brzy stal ztělesněním vitality, zdraví a pohody pro miliony lidí. V padesátých letech propagují tonikum veselé hospodyňky oděné do červené a černé. 

VITAL TONIKUM 

Přirozená fyzická aktivita a zdravá strava jsou důležitou součástí zdravého životního stylu a činnosti srdce. Pro zdraví a výkonnost fyziologicky důležitých funkcí hraje důležitou roli dostatečný přísun životně důležitých látek. Doppelherz Vital Tonikum 750ml obsahuje kombinaci přírodních minerálních látek, magnesia, železa a potřebných vitaminů, extraktu z hroznů, koncentrátu červeného vína, extraktu meduňkových listů a extraktu listů rozmarýnu.

 

VÝVOJ A INOVACE PRODUKTŮ ZNAČKY DOPPELHERZ. VÍCE CHUTI, MÉNĚ CHEMIE!

Produkty značky Doppelherz mají pro své uživatele benefit v podobě příjemné lékové formy - mikropeletek, které se vkládají pod jazyk, kde dochází k jejich postupnému rozpouštění, a to bez nutnosti zapíjení. Působí do několika vteřin po užití, a tímto se tou nejrychlejší cestou dostanou do krevního řečiště. Díky speciálně vyvinuté depotní formě se vitaminy značky Doppelherz v těle uvolňují rovnoměrně, čímž zásobují tělo živinami po celý den a jejich účinnost je dlouhodobá.

Základní produkty společnosti Doppelherz jsou oblíbené doplňky stravy, které obsahují optimální hladinu živin, jako jsou vitaminy, minerály, stopové prvky a některé mastné kyseliny. Queisser Pharma klade na dodavatele účinných látek, jako jsou rostlinné extrakty, nejpřísnější možné požadavky na kvalitu. Tito certifikovaní dodavatelé jsou vybíráni podle vysokých standardů kvality Queisser a pravidelně kontrolováni. Většina bylinných extraktů používaných Queisserem pochází z divokých sbírek. Hloh se například sbírá pečlivě ručně v lesích východní Evropy. Kozlík lékařský, chmel a další léčivé byliny jsou pěstovány podle vysokých standardů kvality. Pečlivě se kontroluje kvalita půdy, měří se její obsah škodlivin a těžkých kovů a samozřejmě je zcela vyloučeno použití pesticidů.

Značka Doppelherz nabízí produkty ve správné formě pro jedinečné potřeby a chutě každého zákazníka: tablety a kapsle, které se snadno polykají, mikropelety, granulované nápojové směsi, tekuté tyčinky, tekuté produkty, nosní spreje a oční kapky. Každý rok se z továrny Queisser ve Flensburgu naplní a odešle více než 4 miliony lahví tonik Doppelherz. U tonik se kontroluje obsah účinné látky a etanolu, hustota tekutiny, obsah cukru, chuť a vůně. Nejsou přidávány žádné umělé zvýrazňovače chuti. Tonika se mohou chuťově lišit v závislosti na regionálních rozdílech ve složkách a klimatických podmínkách v době zralosti rostlin, což je jasným důkazem, že tyto produkty podléhají více přírodním pravidlům a méně chemii.

Doppelherz používá pro výrobu svých produktů pouze klimaticky neutrální procesy, které vyvažují všechny nevyhnutelné emise CO2 vznikající v procesním řetězci s podporou uznávaných projektů na ochranu klimatu.

DOPPELHERZ NA ČESKÉM TRHU

Společnost Queisser Pharma působí ve více než 80 zemích po celém světě a je lídrem na trhu se zavedenou produktovou řadou Doppelherz či Doppelherz system. Dnes její výrobky najdeme nejen na evropských, ale i asijských a amerických trzích. Zákazníci v zahraničí se spoléhají na hluboké znalosti v oboru lidského zdraví, které jsou založeny na kombinaci mnohaletých zkušeností a nejnovějších vědeckých poznatků. 

Na českém trhu je distributorem značky Doppelherz společnost Herzpharm.CZ, s.r.o., jejíž jednatelky, Jeannett Machulové, jsme se zeptali: 

Kdy jste se poprvé setkala s produkty Doppelherz a proč jste se rozhodla zpřístupnit je českým a slovenským uživatelům? 

S produkty Doppelherz jsem se setkala v dětství, kdy jsem bývala často nemocná. Jelikož jsem žila v Německu, odkud pramení historie naší rodiny a s níž jsou spojeny produkty Doppelherz, které jsou zde jedničkou na trhu, rozhodla jsem se je zpřístupnit i českým pacientům. 

 

Jak těžké je udržet rodinnou tradici, a přitom reflektovat na potřeby moderního životního stylu?

Není složité udržet rodinnou tradici, protože jsme dokázali expandovat naše produkty do 80 zemí, kde napomáhají k tomu nejcennějšímu - zdraví náš všech. Reflektovat na potřeby zdravého životního stylu, je otázkou neustálého monitoringu. Díky našim speciálním výrobním procesům a originálním recepturám neustále vylepšujeme naše produkty a přicházíme na trhy s novými technologiemi a účinnými látkami. 

Je stále Doppelherz® Tonic vlajkovou lodí značky reprezentující to nejlepší, co Doppelherz nabízí?

Ano Doppelherz Vital Tonikum je stále našim top produktem. Již jedno století od historie jeho první výroby pomohlo a stále pomáhá k rekonvalescenci organismu, k podpoře funkcí nervového systému, svalů, k snížení únavy a vyčerpání, k podpoře imunitního systému, k tvorbě červených krvinek, podílí se na energetickém metabolismu a přispívá k okysličování krve. 

Zpět

PREVENCE KARDIO-VASKULÁRNÍCH CHOROB ONLINE

Od 29. května do 27. června 2024 můžete vystudovat odborný program kongresu KARDIO 2024, osvojit si aktuální poznatky z problematiky kardiovaskulárního zdraví, obohatit vaše poradenské programy v lékárně, seznámit se s novinkami lékárenského trhu nebo posílat své dotazy na přednášející tak, abyste měli takové informace, které pro vás budou využitelné v praxi. Na akreditovanou akci pro zaměstnance lékáren, kterou pořádá Healthcomm Professional, se můžete registrovat již nyní na www.healthcomm.cz/online-akce

STAN PROTI MELANOMU

Přijďte si zdarma a bez objednání vyšetřit pigmentová znaménka. Akce pro širokou veřejnost zaměřená na prevenci rakoviny kůže proběhne letos již po osmnácté. Generálním partnerem je lékárenská síť Dr. Max. V mobilních stanech vybavených nejmodernějšími dermatoskopy bude pro zájemce k dispozici nejen samotná diagnostika pigmentových znamének, ale také odborné poradenství ohledně vhodné ochrany před slunečním zářením. V loňském ročníku akce bylo vyšetřeno celkem 3 655 osob a odhaleno bylo 103 zhoubných nádorů. Stany se v dubnu 2024 otevřou vždy od 10 do 18 hodin: 22.–23. 4. Praha, Václavské náměstí; 29. 4. Brno, náměstí Svobody; 30. 4. Ostrava, Shopping Park Avion. Více na stan.denmelanomu.cz

LEGIONELÓZA NA VZESTUPU

Letos onemocnělo Legionelózou už 104 osob, meziročně nejvíc za posledních deset let. Odborníci ze SZÚ odhadují, že na vině může být častější snaha lidí ušetřit za ohřev vody. Bakterie Legionelly se množí velmi rychle při teplotách mezi 25 a 45 °C. Studenou vodu je proto potřeba držet pod 20 °C a teplou nad 50 - 60 °C s možností ji ještě přihřát, aby bakterie zahynuly. Bakterie Legionelly se šíří ve vodovodním potrubí, ale také klimatizací, aerosolem z domácích zvlhčovačů a fontán. Onemocnění obvykle začíná horečka, třesavka, bolení hlavy a svalová bolest. Následuje suchý neproduktivní kašel a bolesti na prsou a dochází k rychlému vývoji těžké formy pneumonie. K redukci bakterie ve vodě lze dojít pravidelnou spotřebou, termickou úpravou (teplota vody optimálně nad 55°C na všech místech systému) či chemickou dezinfekcí. Základem je ale pravidelná kontrola a údržba vodovodního systému.

SVĚTOVÝ DEN ZDRAVÍ 7. 4.

7. 4. 1950 vznikla Světová zdravotnická organizace – WHO (World Health Organization). Tento den je připomínkou, že bychom si měli neustále budovat a zlepšovat svou kvalitu života. Zároveň ukazuje, že se WHO neustále snaží o vymýcení různých nemocí, o snižování nemocnosti a úmrtí po celém světě. Činnost této organizace je zaměřena především na prevenci. 7. dubna se tedy zkuste zamyslet, kdy jste byli naposledy na preventivních prohlídkách a naplánujte si je! Ministr Zdraví, ideová a expertní interdisciplinární platforma spojující profesionály z různých oblastí, zjistila, že 14 % Čechů nepodstoupilo za posledních 10 let žádnou preventivní návštěvu u lékaře.

DOPORUČUJEME


JAKÉ TÉMA BY VÁS ZAUJALO V ČLÁNKU ČI PŘEDNÁŠCE?

verbální komunikace
neverbální komunikace
empatie