Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Online informace pro lékárny



ALPHEGA MAGAZÍN V NOVÉM, JEŠTĚ ATRAKTIVNĚJŠÍM KABÁTKU



Rok 2018 je pro Alphega lékárny rokem narozeninovým. Zatímco celý koncept oslavil desáté výročí úspěšného fungování na českém trhu, čtenářsky velmi oblíbený Alphega magazín v letošním roce slaví 5. narozeniny. K této příležitosti realizační tým magazínu připravil mnohá vylepšení, která vycházejí vstříc potřebám i těm nejnáročnějším čtenářům.

Velkou změnou magazínu je jeho nová vizuální stránka. Ta vychází z mezinárodního layoutu, který využívají všechny členské země projektu Alphega lékárna (ČR, VB, Itálie, Španělsko, Francie, Rumunsko, Německo, Nizozemí, Turecko). Alphega magazíny napříč Evropou tedy dodržují stejné grafické zásady, podporují značku Alphega lékárna a dokazují mezinárodní sílu a jednotnost.

„Nový layout je odlehčený, čistší a modernější. Kopíruje současné trendy, a přitom zůstává ve všech ohledech čtenářsky velmi přívětivý," popisuje Ing. František Řiský, marketingový manažer společnosti Alliance Healthcare, která magazín vydává.

„Kromě toho v magazínu nyní používáme kombinaci několika fontů. Ty byly pečlivě vybrány tak, aby se text lépe četl a byl našim očím příjemnější," doplňuje Ing. Řiský.

Inovativní grafický styl klade důraz na oblé tvary, přesněji řečeno kruhy, či „bubliny", jež jsou symbolem přátelské komunikace, zdraví a pozitivní budoucnosti. Tato grafika byla zvolena na základě výzkumu, který se uskutečnil ve Velké Británii a Francii. Výzkumu se účastnily 2 skupiny respondentů - laická veřejnost a lékárníci. Všem respondentům byly předloženy 2 koncepty a bylo zjišťováno, jaký grafický styl je čtenářům i odborníkům nejbližší. Vítězné „bubliny" působí originálně, svěže a pozitivně.

V inovacích je síla

Nový Alphega magazín je dále rozšířen o rubriku na téma VYVÁŽENÉ STRAVOVÁNÍ, a svým čtenářům tak nabízí ještě více tipů a rad z oblasti výživy a zdravého životního stylu. Protože právě strava je jedním ze základních pilířů ovlivňujících kvalitu života ve všech jeho obdobích. „Edukujeme pacienty v péči o vlastní zdraví a nadále připomínáme nezastupitelnou funkci prevence, která je základem předcházení nemocí a jejich následků. A to vše atraktivní a velmi čtivou formou," uzavírá marketingový manažer.


Alphega magazín je life-stylovým časopisem, který edukuje širokou veřejnost v oblasti zdravého životního stylu. Vychází šestkrát ročně, každé číslo v nákladu 60 tisíc kusů. 

Designed by freepic.diller / Freepik

Zpět

V LISTOPADU DO BRATISLAVY

Srdečně zveme lékárníky, farmaceutické asistenty a ostatní nelékařské profese z oboru zdravotnictví, z celé ČR i SK, na poslední on-line kongres z dílny Healthcomm Professional. V kulise Slovenska – sousední země s krásnou přírodou a s námi propojenou farmaceutickou historií se účastníci budou moci ponořit do virtuálního 3D prostředí a objevovat odborný i doprovodný program inspirovaný slovenskou farmaceutickou tradicí. Studujte tam, kde se moderní technologie potkává s kvalitním odborným obsahem. Kongres Bratislava startuje 12. listopadu a poběží do 11. prosince 2025. Odborný obsah on-line kongresu je akreditován na 30 dní u ČLnK, ČKFA, POUZP a SKMTP. Registrujte se jednoduše prostřednictvím tlačítka „Přihlášení“ na webu www.healthcomm.cz a s využitím kódu PHAR25SL získejte vstup zdarma. Registrovat se můžete také přes banner na Magazínu.

SZÚ MÁ 100 LET

5. listopadu 2025 uplyne 100 let od chvíle, kdy byl slavnostně otevřen Státní zdravotní ústav v Praze (SZÚ). Vznikl v čase, kdy bylo Československo poznamenáno následky první světové války a čelilo mimo jiné vysokému výskytu infekcí včetně tuberkulózy, která byla dlouhá léta hlavní příčinou úmrtí v populaci. Proto se již za prvního ministra zdravotnictví samostatného Československa, lékaře a politika Vavra Šrobára, zrodila myšlenka na vybudování instituce, která bude dbát o veřejné zdraví. Již od ledna 2025 se zájemci o historii i současnost SZÚ mohou podívat na speciální webové stránky: https://100let.szu.cz

DOPORUČUJEME