Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Online informace pro lékárny



ALPHEGA MAGAZÍN V NOVÉM, JEŠTĚ ATRAKTIVNĚJŠÍM KABÁTKU



Rok 2018 je pro Alphega lékárny rokem narozeninovým. Zatímco celý koncept oslavil desáté výročí úspěšného fungování na českém trhu, čtenářsky velmi oblíbený Alphega magazín v letošním roce slaví 5. narozeniny. K této příležitosti realizační tým magazínu připravil mnohá vylepšení, která vycházejí vstříc potřebám i těm nejnáročnějším čtenářům.

Velkou změnou magazínu je jeho nová vizuální stránka. Ta vychází z mezinárodního layoutu, který využívají všechny členské země projektu Alphega lékárna (ČR, VB, Itálie, Španělsko, Francie, Rumunsko, Německo, Nizozemí, Turecko). Alphega magazíny napříč Evropou tedy dodržují stejné grafické zásady, podporují značku Alphega lékárna a dokazují mezinárodní sílu a jednotnost.

„Nový layout je odlehčený, čistší a modernější. Kopíruje současné trendy, a přitom zůstává ve všech ohledech čtenářsky velmi přívětivý," popisuje Ing. František Řiský, marketingový manažer společnosti Alliance Healthcare, která magazín vydává.

„Kromě toho v magazínu nyní používáme kombinaci několika fontů. Ty byly pečlivě vybrány tak, aby se text lépe četl a byl našim očím příjemnější," doplňuje Ing. Řiský.

Inovativní grafický styl klade důraz na oblé tvary, přesněji řečeno kruhy, či „bubliny", jež jsou symbolem přátelské komunikace, zdraví a pozitivní budoucnosti. Tato grafika byla zvolena na základě výzkumu, který se uskutečnil ve Velké Británii a Francii. Výzkumu se účastnily 2 skupiny respondentů - laická veřejnost a lékárníci. Všem respondentům byly předloženy 2 koncepty a bylo zjišťováno, jaký grafický styl je čtenářům i odborníkům nejbližší. Vítězné „bubliny" působí originálně, svěže a pozitivně.

V inovacích je síla

Nový Alphega magazín je dále rozšířen o rubriku na téma VYVÁŽENÉ STRAVOVÁNÍ, a svým čtenářům tak nabízí ještě více tipů a rad z oblasti výživy a zdravého životního stylu. Protože právě strava je jedním ze základních pilířů ovlivňujících kvalitu života ve všech jeho obdobích. „Edukujeme pacienty v péči o vlastní zdraví a nadále připomínáme nezastupitelnou funkci prevence, která je základem předcházení nemocí a jejich následků. A to vše atraktivní a velmi čtivou formou," uzavírá marketingový manažer.


Alphega magazín je life-stylovým časopisem, který edukuje širokou veřejnost v oblasti zdravého životního stylu. Vychází šestkrát ročně, každé číslo v nákladu 60 tisíc kusů. 

Designed by freepic.diller / Freepik

Zpět

JEDNÁNÍ MINISTRŮ ZDRAVOTNICTVÍ

2. prosince proběhne v Bruselu jednání Rady ministrů zdravotnictví EU. Českou republiku bude zastupovat ministr zdravotnictví Vlastimil Válek. Řešit se má mj. nařízení o kritických léčivých přípravcích (CMA). Ministr zdravotnictví podpoří další posun v legislativním procesu s tím, že je nezbytné posílit nástroje k řešení dostupnosti léčiv, strategické investice do evropské výroby, společné evropské nákupy léčiv a jejich pohotovostní zásoby. U farmaceutického balíčku ČR trvá na dodržení dojednaného kompromisu mezi členskými státy tak, aby byly skutečně reflektovány potřeby pacientů a zajištěn dostatek léčiv napříč EU. Řešena bude i revize směrnice o tabákových výrobcích a zahrnutí nikotinových a dalších výrobků, jejímž hlavním cílem by dle Ministerstva zdravotnictví mělo být především snížení atraktivity těchto výrobků a souvisejícího marketingu, zejména pro děti a mladistvé. (MZČR)

ADIKTOLOGICKÁ VIDEO POMOC

Národní linka pro odvykání 800 350 000 spouští od prosince videokonzultace. Reaguje tím na rostoucí poptávku po distančním poradenství. Videohovory přinesou osobnější kontakt odborníků s lidmi, kteří chtějí skoncovat s kouřením či jinou závislostí, i s jejich rodinnými příslušníky a blízkými. Klasické telefonické hovory budou samozřejmě zachovány. Videokonzultace budou v první fázi sloužit především jako úvodní setkání s klientem, během něhož konzultant vyhodnotí situaci, motivaci a potřeby. Na základě tohoto zhodnocení bude další spolupráce pokračovat standardním způsobem. Klient si videokonzultaci rezervuje přes web chciodvykat.cz nebo telefonicky na čísle 800 350 000.

I V PROSINCI DO BRATISLAVY

Srdečně zveme lékárníky, farmaceutické asistenty a ostatní nelékařské profese z oboru zdravotnictví, z celé ČR i SK, na poslední on-line kongres z dílny Healthcomm Professional. V kulise Slovenska – sousední země s krásnou přírodou a s námi propojenou farmaceutickou historií se účastníci budou moci ponořit do virtuálního 3D prostředí a objevovat odborný i doprovodný program inspirovaný slovenskou farmaceutickou tradicí. Studujte tam, kde se moderní technologie potkává s kvalitním odborným obsahem. Kongres Bratislava startuje 12. listopadu a poběží do 11. prosince 2025. Odborný obsah on-line kongresu je akreditován na 30 dní u ČLnK, ČKFA, POUZP a SKMTP. Registrujte se jednoduše prostřednictvím tlačítka „Přihlášení“ na webu www.healthcomm.cz a s využitím kódu PHAR25SL získejte vstup zdarma. Registrovat se můžete také přes banner na Magazínu. Kód od Magazínu pro volný vstup je MAG25SL.

DOPORUČUJEME