Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Online informace pro lékárny



MAGAZÍN HEALTHCOMM ZJIŠŤUJE ZÁJMY SVÝCH ČTENÁŘŮ



Magazín Healthcomm, který je součástí rodiny Health communication, zjišťuje od konce března mezi svými čtenáři, lékárníky a farmaceutickými asistenty, důležité informace, které ho posunou k atraktivnímu a vyhledávanému obsahu. Průzkum formou ankety poběží až do konce roku, aby redakce zjistila, jaké rubriky a témata čtenáře nejvíce zajímají a co by si přáli v budoucnu v obsahu Magazínu najít. Výsledky průzkumu pomohou redakci lépe sladit ediční plán časopisu s potřebami a zájmy cílové skupiny.

Z průzkumu vyplývá, že Magazín Healthcomm je pro své čtenáře důležitým zdrojem informací a inspirace. Anketu mají čtenáři na Magazínu, mohli ji ale vyplnit také účastníci VIII. 3D 360° kongresu Healthcomm Professional - Berlín.

Z prvních 60 vyplněných dotazníků vyplývá, že mezi nejoblíbenější rubriky s převahou patří odborné články, druhou preferovanou formou, pro kterou si čtenáři Magazín vyhledají, jsou soutěže a kvízy, kde si procvičí své znalosti z oboru. Mezi TOP 5 článků roku 2024 zatím patří obě zrealizované 3D soutěže - Valentýnská a Velikonoční. V obou případech do nich vstoupilo přes 800 čtenářů.

Čtenáři oceňují aktuální informace z oblasti farmacie, medicíny a zdravotnické legislativy. Zajímají je také novinky o léčivech a trendech v oboru představené formou článku. Takové informace například letos přináší seriál Mgr. Karla Šlegra Nadějné molekuly. Řada čtenářů hledá v článcích také praktické rady a zkušenosti ostatních odborníků, které jim pomohou v jejich každodenní práci. Podle měření počtu otevření jednotlivých článků se ukazuje, že nemalému zájmu se těší zejména komplementární přístupy k léčbě a své příznivce mají i články z historie lékárenství a medicíny. Drtivou většinu takových příspěvků již několik let pro Magazín připravuje PharmDr. Tomáš Arndt. Letos se věnuje slavným českým lékům. A co by to bylo za lékárníky, kdyby je nezajímaly Novinky ze sortimentu a Sezonní produktové tipy z lékáren? Tyto krátké informativní rubriky obsadily pomyslnou třetí příčku v preferencích.

Většina čtenářů na stránky Magazínu (www.hcmagazin.cz) vstupuje z počítače či notebooku (81%), 42 % si ho pročítá někdy i z mobilního telefonu, zbytek respondentů uvedla jako nosič tablet.

Víte, že Magazín si můžete prohlížet i v mobilu?

V dubnu 2024 bylo zobrazení Magazínu 14 380. Zatím rekordním měsícem zájmu byl březen s počtem zobrazení stránek 15 814. Magazín byl také mediálním partnerem Pharmacy Eventu  v Brně a svoji expozici měl i na účastí rekordním on-line kongresu Berlín.

Jaká témata by si čtenáři rádi přečetli v Magazínu?

V anketě mohli respondenti napsat, jakou problematiku by si chtěli osvěžit prostřednictvím článku na Magazínu. Kde jim chybí informace? Uvítali by více článků o lékových interakcích, o léčbě chronických zánětů, andropauze, očkování a jeho rizicích i benefitech, Alzheimerově chorobě, obezitě, o syndromu vyhoření, ale třeba také o vlivu modrého světla na stárnutí kůže - což je poměrně mladé zjištění.

Opakuje se i žádost o více informací z oblasti legislativy zdravotnických prostředků, které se bude letos věnovat celý seriál na partnerském portálu Educomm.cz. Všechna poptávaná témata si redakce zaznamenala a bude se snažit zajistit autory, kteří se jich ujmou a zpracují je ještě letos pro čtenáře Magazínu. Redakce Magazínu Healthcomm si výsledků průzkumu velmi váží a zasadí se o to, aby obsah časopisu co nejlépe odpovídal potřebám a zájmům čtenářů. V nejbližší době se zaměří na rozšiřování nabídky článků, jak si je přáli čtenáři v anketě.

Redakce si cení důvěry čtenářů a bude se i nadále snažit o to, aby jim přinášela kvalitní a užitečný obsah!


Každý měsíc odměňujeme aktivní respondenty

Vyplněním ankety jste zařazeni do pravidelného losování o měsíční výhru od Magazínu. Z 60 respondentů jsme v dubnu vylosovali dva, kteří od redakce získávají voucher na nákup aromakosmetiky v hodnotě 1.000,- Kč. Jména výherců najdete v rubrice Výherci soutěží. Zapojte se i vy. V květnu opět vylosujeme dva výherce.


Napište nám, co vás zajímá a co vám chybí v Magazínu ZDE


Zpět

KONGRES U VIKINGŮ

Healthcomm Professional zve lékárníky a farmaceutické asistenty na další, v pořadí již devátý on-line 3D 360° kongres, který proběhne od 11. září do 10. října 2024. V prostředí norského hlavního města nabídne akreditovaná akce nejen zajímavé informace o historii a současnosti farmacie království ze severní Evropy, ale samozřejmě také kvalitní odborný program. On-line kongres bude spuštěný na dobu 30 dní a odborný obsah bude akreditován u ČLnK, ČKFA, SKMTP a POUZP. Registrovat se můžete již nyní na webu Healthcomm.cz

DERIVÁTY HHC MEZI NÁVYKOVÝMI LÁTKAMI

Ministerstvo zdravotnictví dostalo souhlas od Evropské komise pro zařazení psychoaktivních látek HHCP, HHCH, HHCB, HHC-C8, THCH, THCB a THC-C8 a esterů z nich odvozených na seznam návykových látek. S předmětnými látkami mohou zacházet pouze právnické osoby či podnikající fyzické osoby, kterým Ministerstvo zdravotnictví vystavilo povolení k zacházení nebo mají zákonnou výjimku pro toto zacházení, a to pouze k omezeným výzkumným, vědeckým a velmi omezeným terapeutickým účelům. Výrobci, distributoři a prodejci musí zajistit, aby po nabytí účinnosti nevykonávali činnost s předmětnými látkami nebo výrobky, které by tyto látky obsahovaly. V opačném případě se vystavují riziku trestního stíhání. Látky jsou v současné chvíli zařazeny na seznamu návykových látek s časovým omezením do 1. ledna 2025. Jejich další případná reklasifikace závisí na výsledku hodnocení rizik podle nové právní úpravy, která se nyní nachází ve stadiu schvalování v Parlamentu ČR. (MZ ČR)

DOPORUČUJEME