Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Online informace pro lékárny



ROZHOVOR SE ZDEŇKEM BŘENĚM



Zdeněk Břeň, ředitel společnosti Health communication s.r.o., je multipotenciál! Člověk, který se s vášní věnuje hned několika zájmům a činnostem. Jeho multipotencialita je rozhodně výhodou pro edukační společnost, kterou vede. Jak jinak by se v krátkém čase mohlo pod hlavičkou Health communication objevit tolik nových projektů?

1. Zdeňku, co jsi dělal před 10 lety? Jak bys charakterizoval Zdeňka Břeně v roce 2009?

Před deseti lety jsem především neměl tolik šedin jako dnes. (smích)

Neměl jsem ještě naši milovanou vnučku a byl jsem součástí (především) projektu NEMESIS BUILDING PERSONALITY. Mojí hlavní činností byl profesní koučink managementu firem a jejich zaměstnanců.

2. Co Tě přivedlo na myšlenku založit kongresovou společnost? A proč ses soustředil na edukaci zaměstnanců v lékárnách? 

A to se mě právě ptá každý! (smích) Já nikdy nezakládal kongresovou společnost! Společnost Health communication byla založena pro komunikaci informací pro zdraví a její přenos lidem mimo lékařské a zdravotnické profese. Její původní myšlenku budeme v následujícím roce oživovat.

Kongresy a další projekty vznikly až jako příležitost vyplívající z mého působení v lékárenském distribučním prostředí a myslím, že mi tehdy pár mých klientů z výrobních firem  dalo ten první impuls přenést do edukace lékáren něco nového. Tak jsme přinesli mimo odborné farmakologické přednášky i sdělení na téma psychologie, osobního rozvoje a začali pořizovat prvky vizualizace. A bylo to s úspěchem přijato, za což jsme upřímně velmi rádi.

3. Co se Ti vybaví, když se řekne kongres HealthComm Professional? 

Tradiční - Odborný - Professionální - Interaktivní - Inovativní...

Tým už více než 10 mých kolegů, kteří budují tuto značku 10 let. Pak také 3D kino, 3D vizualizace, Interaktivní expozice, Virtuální realita...

 

4. Co je nejtěžší na práci ředitele? 

Odpovědnost za řízení aktivit svých a kolegů, které ovlivňují všechny procesy ve firmě. Nudná definice? Tak jinak. Vytvářet, přinášet a směřovat takové impulsy do firemního týmu, které se odrazí na plynulém růstu příležitostí a motivaci každého jeho člena. A to je opravdu těžké pro každého lídra, pokud chce opravdu lídrem být.

5. Kdy si naopak svoji pozici užíváš?

Nejvíc? Když se nadechnu a chci říct některý z těch impulsů nebo myšlenek pro změnu. A najednou to řekne někdo z kolegů za mne. (úsměv)

Pak vím že jsme v synergii. Udržet synergii ve vztahu dvou partnerů v životě je složité a samozřejmě těžké. A v pracovním týmu, když se to povede...dokážou se vytvořit neskutečné věci!

6. Kde se vzal educomm? 

Narodil se jako druhé miminko v rodině Health communication, a to dva roky po prvorozeném kongresu Healthcomm:). Jen je od začátku ještě víc na ty "moderní způsoby" vzdělávání a je mu dobře ve virtuálním světě internetu. Právě proto může být se svými uživateli kdykoli a kdekoli s ním chtějí být:)

A teď vážněji. Educomm vznikl jednoznačně jako alternativa pro vzdělávání těch, kteří nemohou nebo nechtějí cestovat za vzděláváním a chtějí opravdu využívat video e-learningu a kvalitního obsahu pro svoji lékárenskou praxi. A podařilo se. Tohle mimino už je dnes pořádný kus chlapa a myslím, že je v nejlepších letech a plné síle. Pořád na sobě pracuje a přináší ve velmi rychlých intervalech lékárníkům to nejlepší, co mu jeho "rodiče" schválí.

7. Prozradíš nám na závěr, co bys asi dělal, kdybys před 10 lety nezaložil společnost Healt communication? 

Myslím, že bych se pořád věnoval profesnímu koučinku ve firmách. Nebo by se dříve narodila společnost EDUWIN, která dnes vytváří video e-learning ve firmách a učí firmy s videem pracovat. A/nebo bych dělal něco (cokoli) jiného. Není důležité co konkrétně. Ale stejně jako v soukromém životě, kde má smysl věnovat svůj čas tomu, koho si vážím, jsem s ním v synergii a životní pohodě, tak stejně chci přistupovat k práci a pracovním vztahům a činnostem z nich vyplývajících. Pokora, respekt a neustrnout...

Děkuji za rozhovor
Chramst

Zpět

PREVENCE KARDIO-VASKULÁRNÍCH CHOROB ONLINE

Od 29. května do 27. června 2024 můžete vystudovat odborný program kongresu KARDIO 2024, osvojit si aktuální poznatky z problematiky kardiovaskulárního zdraví, obohatit vaše poradenské programy v lékárně, seznámit se s novinkami lékárenského trhu nebo posílat své dotazy na přednášející tak, abyste měli takové informace, které pro vás budou využitelné v praxi. Na akreditovanou akci pro zaměstnance lékáren, kterou pořádá Healthcomm Professional, se můžete registrovat již nyní na www.healthcomm.cz/online-akce

STAN PROTI MELANOMU

Přijďte si zdarma a bez objednání vyšetřit pigmentová znaménka. Akce pro širokou veřejnost zaměřená na prevenci rakoviny kůže proběhne letos již po osmnácté. Generálním partnerem je lékárenská síť Dr. Max. V mobilních stanech vybavených nejmodernějšími dermatoskopy bude pro zájemce k dispozici nejen samotná diagnostika pigmentových znamének, ale také odborné poradenství ohledně vhodné ochrany před slunečním zářením. V loňském ročníku akce bylo vyšetřeno celkem 3 655 osob a odhaleno bylo 103 zhoubných nádorů. Stany se v dubnu 2024 otevřou vždy od 10 do 18 hodin: 22.–23. 4. Praha, Václavské náměstí; 29. 4. Brno, náměstí Svobody; 30. 4. Ostrava, Shopping Park Avion. Více na stan.denmelanomu.cz

LEGIONELÓZA NA VZESTUPU

Letos onemocnělo Legionelózou už 104 osob, meziročně nejvíc za posledních deset let. Odborníci ze SZÚ odhadují, že na vině může být častější snaha lidí ušetřit za ohřev vody. Bakterie Legionelly se množí velmi rychle při teplotách mezi 25 a 45 °C. Studenou vodu je proto potřeba držet pod 20 °C a teplou nad 50 - 60 °C s možností ji ještě přihřát, aby bakterie zahynuly. Bakterie Legionelly se šíří ve vodovodním potrubí, ale také klimatizací, aerosolem z domácích zvlhčovačů a fontán. Onemocnění obvykle začíná horečka, třesavka, bolení hlavy a svalová bolest. Následuje suchý neproduktivní kašel a bolesti na prsou a dochází k rychlému vývoji těžké formy pneumonie. K redukci bakterie ve vodě lze dojít pravidelnou spotřebou, termickou úpravou (teplota vody optimálně nad 55°C na všech místech systému) či chemickou dezinfekcí. Základem je ale pravidelná kontrola a údržba vodovodního systému.

SVĚTOVÝ DEN ZDRAVÍ 7. 4.

7. 4. 1950 vznikla Světová zdravotnická organizace – WHO (World Health Organization). Tento den je připomínkou, že bychom si měli neustále budovat a zlepšovat svou kvalitu života. Zároveň ukazuje, že se WHO neustále snaží o vymýcení různých nemocí, o snižování nemocnosti a úmrtí po celém světě. Činnost této organizace je zaměřena především na prevenci. 7. dubna se tedy zkuste zamyslet, kdy jste byli naposledy na preventivních prohlídkách a naplánujte si je! Ministr Zdraví, ideová a expertní interdisciplinární platforma spojující profesionály z různých oblastí, zjistila, že 14 % Čechů nepodstoupilo za posledních 10 let žádnou preventivní návštěvu u lékaře.

DOPORUČUJEME


JAKÉ TÉMA BY VÁS ZAUJALO V ČLÁNKU ČI PŘEDNÁŠCE?

verbální komunikace
neverbální komunikace
empatie