Cookie Consent by Free Privacy Policy website

Online informace pro lékárny



MAGAZÍN STOUPÁ A DOLETÍ DO KAŽDÉ LÉKÁRNY



Přirovnat Magazín HealthComm, online měsíčník patřící do rodiny projektů Health communication s.r.o. k létajícímu balónku, se nabízí.

Stačí si představit, že...

...STOUPÁ

Od roku 2016, kdy Magazín vychází v měsíční periodicitě a jeho obsah je průběžně aktualizován, roste počet pravidelných i nových čtenářů. Pokud je v obsahu skutečně zajímavé či „palčivé" profesní téma, navštíví stránky www.hcmagazin.cz až 14.000 čtenářů za měsíc. Průměrný počet návštěv v roce 2020 byl bez mála 11.000. 

Nejčtenější články roku 2020 ZDE / Nejčtenější články ledna 2021 ZDE

...DOLETÍ AŽ K VÁM

Magazín je určený odborníkům ve farmacii - zaměstnancům všech lékáren v České republice. Každý týden zaletí newsletter s připomínkou šesti nových příspěvků přímo na adresu lékárníka, farmaceutického asistenta nebo lékárny, kterou si sami čtenáři uvedli pro jeho zaslání.

...JE NESPOUTANÝ ČASEM

I když se vám základní obsah Magazínu představí vždy k 1. dni v měsíci, články, rozhovory, či videa nejsou limitovány fixním nasazením. Vždy počítáme s prostorem pro zveřejnění aktuálních příspěvků a zpráv, nebo měníme obsah v závislosti na nových informacích z oblasti medicíny a farmakoterapie. Například Novinky z lékárenského sortimentu obměňujeme několikrát do měsíce. V samostatné rubrice připomínáme i Sezonní produkty. Krátké, často velmi aktuální informace pak Magazín skládá jako sklíčka do rubriky Kaleidoskop

...NAFOUKNE SE

Když si koupíte časopis, má svoji první a poslední stránku a jednou ho, bude-li zajímavý, dočtete celý. To u e-Magazínu neplatí! Pod každou „dlaždicí" naleznete různě dlouhé články, které můžeme "dofouknout" o anketku, soutěž nebo video ukázku. 

A kdyby se v měsíci sešlo víc zajímavých článků a videí než je základní počet dlaždic, dofoukneme obsah o tolik dlaždic, kolik jich pro uveřejnění aktualit právě potřebujeme. 

...JE HRAVÝ

Balónky jsou symbolem nespoutané radosti, příjemných chvil, her a dovádění. I na Magazínu si můžete odpočinout od všedních starostí a profesních témat. Podporujeme nejen vzdělávání lékárníků, ale i jejich osobní rozvoj a zdravý životní styl, ke kterému neodmyslitelně patří i kvalitní odpočinek, cestování, sportovní a relaxační aktivity nebo dobrá gastronomie. Máme pro vás na Magazínu část Relax, kde jsme tři sezóny realizovali testovací rubriku Na vlastní kůži, přinášíme hry, soutěže a naučně-zábavné kvízy. S Magazínem se dá hrát i vyhrát!

...OBJEVUJE

Balóny nemusí být jen párty ozdobou, díky horkovzdušným balónům se dá proletět celý svět a objevovat nové věci, místa a vidět je s nadhledem. Magazín díky svým rubrikám a příspěvkům proletí celou problematiku oborů, které se věnují péči o zdraví. Reflektuje na novinky z farmakoterapie, výzkumu a vývoje nových léčiv a terapeutických metod, legislativypráva a ekonomiky v lékárenské praxi. Využívá online moderní formy komunikace a propojuje všechny projekty Health communication: educomm.cz, edumedic.cz a kongresy HealthComm Professional, kterým je tradičním mediálním partnerem.

Čtěte Magazín HealthComm a aktuální dění ze světa farmacie vám NEULETÍ!

Vaše redakce

Zpět

PREVENCE KARDIO-VASKULÁRNÍCH CHOROB ONLINE

Od 29. května do 27. června 2024 můžete vystudovat odborný program kongresu KARDIO 2024, osvojit si aktuální poznatky z problematiky kardiovaskulárního zdraví, obohatit vaše poradenské programy v lékárně, seznámit se s novinkami lékárenského trhu nebo posílat své dotazy na přednášející tak, abyste měli takové informace, které pro vás budou využitelné v praxi. Na akreditovanou akci pro zaměstnance lékáren, kterou pořádá Healthcomm Professional, se můžete registrovat již nyní na www.healthcomm.cz/online-akce

STAN PROTI MELANOMU

Přijďte si zdarma a bez objednání vyšetřit pigmentová znaménka. Akce pro širokou veřejnost zaměřená na prevenci rakoviny kůže proběhne letos již po osmnácté. Generálním partnerem je lékárenská síť Dr. Max. V mobilních stanech vybavených nejmodernějšími dermatoskopy bude pro zájemce k dispozici nejen samotná diagnostika pigmentových znamének, ale také odborné poradenství ohledně vhodné ochrany před slunečním zářením. V loňském ročníku akce bylo vyšetřeno celkem 3 655 osob a odhaleno bylo 103 zhoubných nádorů. Stany se v dubnu 2024 otevřou vždy od 10 do 18 hodin: 22.–23. 4. Praha, Václavské náměstí; 29. 4. Brno, náměstí Svobody; 30. 4. Ostrava, Shopping Park Avion. Více na stan.denmelanomu.cz

LEGIONELÓZA NA VZESTUPU

Letos onemocnělo Legionelózou už 104 osob, meziročně nejvíc za posledních deset let. Odborníci ze SZÚ odhadují, že na vině může být častější snaha lidí ušetřit za ohřev vody. Bakterie Legionelly se množí velmi rychle při teplotách mezi 25 a 45 °C. Studenou vodu je proto potřeba držet pod 20 °C a teplou nad 50 - 60 °C s možností ji ještě přihřát, aby bakterie zahynuly. Bakterie Legionelly se šíří ve vodovodním potrubí, ale také klimatizací, aerosolem z domácích zvlhčovačů a fontán. Onemocnění obvykle začíná horečka, třesavka, bolení hlavy a svalová bolest. Následuje suchý neproduktivní kašel a bolesti na prsou a dochází k rychlému vývoji těžké formy pneumonie. K redukci bakterie ve vodě lze dojít pravidelnou spotřebou, termickou úpravou (teplota vody optimálně nad 55°C na všech místech systému) či chemickou dezinfekcí. Základem je ale pravidelná kontrola a údržba vodovodního systému.

SVĚTOVÝ DEN ZDRAVÍ 7. 4.

7. 4. 1950 vznikla Světová zdravotnická organizace – WHO (World Health Organization). Tento den je připomínkou, že bychom si měli neustále budovat a zlepšovat svou kvalitu života. Zároveň ukazuje, že se WHO neustále snaží o vymýcení různých nemocí, o snižování nemocnosti a úmrtí po celém světě. Činnost této organizace je zaměřena především na prevenci. 7. dubna se tedy zkuste zamyslet, kdy jste byli naposledy na preventivních prohlídkách a naplánujte si je! Ministr Zdraví, ideová a expertní interdisciplinární platforma spojující profesionály z různých oblastí, zjistila, že 14 % Čechů nepodstoupilo za posledních 10 let žádnou preventivní návštěvu u lékaře.

DOPORUČUJEME


JAKÉ TÉMA BY VÁS ZAUJALO V ČLÁNKU ČI PŘEDNÁŠCE?

verbální komunikace
neverbální komunikace
empatie